Film ;>

Gomorgon. :P
Har nyss stigit upp och ätit. ^^
Jag och Amanda hade jätte roligt igår vi såg på en film!
Pojkarna i mitt liv. Den e sjukt bra 8]
Filmens handling ;
15-åriga Beverly är en begåvad tjej som har en talang för att skriva. Hennes lärare spår henne en framtid på college, men hon är som alla andra tonåringar 1965: fräck, kul, hetsig, rebellisk... och galen i killar! Drabbad av hjärtesorger söker Beverly tröst hos Ray, en strulig, inte särskilt kvicktänkt 18-årig vagabond. Mötet med Ray förändrar hennes framtid och försämrar drastiskt hennes utsikter.

Denna humoristiska och gripande historia bygger på en självbiografi av författarinnan Beverly Donofrio. En bitterljuv historia om hennes kamp för att överleva de spratt som ödet spelar henne. Bakom filmen står samma gäng som på sin tid skapade filmsuccén "Big" och i huvudrollen som den okuvliga Beverly imponerar DREW BARRYMORE (Charlies Änglar, Never been kissed). Dessutom medverkar JAMES WOODS (Generalens dotter), BRITTANY MURPHY (Stulna år, Don't say a word) och STEVE ZAHN (Du har mail, En djävul till flickvän) i denna oemotståndliga filmpärla!
Jag har inte skrivit detta.. >.<
Pojkarna i mitt liv (Nyrelease)
taget från ; http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=30985&ref=lynley&lang=se&subsite=movies&Puss och kram <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0