Haha, massor text!

Hej (: <3
Detta blir trodligen sista inlägget för idag. (:
Har inte direkt gjort något specielt idag, jag tänckte att jag skulle kolla en film här underkvällen, men den är lång.. Så vet inte om jag får/kan >: Amanda fåår kräftor idag. ORÄTTVISST >: Men nu har jag verkligen lust att skriva något sjukt långt så om du inte orkar läsa mitt ointressanta inlägg så kan du sluta nu! (: Puss & Kram till dej <3
Nåja nu börjar det, jag tänckte atyt jag kan svara på olika frågor om mig själv. :>

Hur gammal är du?
Jag är 12 och fyller om 88 dagar 13 år!
Hårfärg?
Blond för tillfället men min riktiga hårfärg är brun. (:
Utseénde?
Jag e väldigt brun,även på vintern. Jag är väldigt lång. Har världens fulaste naglar x) Jag sminskar mig ganska mycket. Använder alltid nomination. ^^ Nästan inga finnar xD , Men jag har små pluppar Cx btw. Har jag nöjjespark armband ennu på mejj xD Jag har då blont långt här nedanföraxlarna. <:
Smink?
Jo mycket smink. Mest Mascara, men även f'n kan inte stava "puder " i kräm. xd Foundession. Herreguud inte vet jagg c: Lite fuder, och läppglans ibland. ch kajal men inte så offta efter som jag inte har en bra kaval.
Favorit smycke?
Mitt halsband var det står " Cupcake " och mitt nomination :D
Smal tjock medel?
Nej jag e inte smal men jag skulle själv inte kalla mig tjock xD Haha ^_^



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: haha, okej (:

2010-08-06 @ 10:24:20
URL: http://mandwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0