Hemma NU! 8D

Hejssan ^^
To :
Åkte till lande då. Kom hem nångång halv nio tiden. Och gjorde inte direkt nått spec.. >:
Fre :
Regnade sjukt mycket.. Kunde inte vara ute på morgonen då. Gick till ett ställe, med familjen. Inte nått spec. Halkade och slog min RUMPAAA >>: Och lite skrubbsår överallt. ]:
Hade ingenlust att komma på bild. C:
Senare blev det plettaaar 8DD
Satta gammal bild för dom som jag to då blev dåliga >:
Lö :
Åkte till butiken med båten. Köpte Kräftor och räkor m.m :DD På kvällen var det KRÄFTKALAS ^^<3 Slurpp. ;P
SOm passande klädsel så blev det rött ^^
Jag e veldigt vacker jag vet C:
Och nu e jag bara hemma och gör ingenting ):
SKOLAN BÖRJAA PÅ TI >>>>:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0