ruttenfakta!

herregud jag har lut att skrvia nu igen 8 D
Men jag har inge att skrivaa >:
Vetdu vad? ^^
Jag skall hitta på nått att skriva. ^_^
Just nu! ^^
Lyssnar jag på : Bella Bella oh
Håret : Fast i en knut
Skjorta : Ljusröd topp
Byxer : Shorts
Strumpor : Vita smutsiga c:
Smycke : Nomination armband
gör : Skriver detta intressanta inlägg
Har gjort : Varit hemma, kollat på tv.
Sovit : Sov fram för teven. Sommnade på kvällen 10 då jag kollade på en film c:
gör : Den frågan igen. Mesen c:
Göra imå ; Kanske åka till stugan  :c
Närmaste vänner ; Mattan,Soffi, Kim :D
Träfatt dem senast ; Soffi & Kim Igår. Mattan några veckor sedan ):
Träffar vännerna ; Om en vecka :D
Haha <3 :D
DET VAR LITE RUTTEN FAKTA ^^
när jag var brunett :P <3
en random bild. C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0