idag 8D

Det har varit lite dåligt med uppdaterin denna vecka. ):
Men skolan kommer först, och vännerna. ^_^
Idag har jag gjort lite allt möjligt. SKolan, vänner, nästan spytt .. Va spytt?
Okej jag kanske borde berätta hela " historian ". Jag och mina andra vänner hade norska fyllan på skolgården. Det är för er som inte vet, så skall man snurra runt en kepp eller något liknande flera varv, och sedan springa efter det. Jag var oxå i nån annan snurr sak och är ennu yr, Måår skiit. S¨ntur e det inte skoldag imå 8D Skulle ha gått till Centrum med vennerna men mådde inte tillräkligt bra x)
+
Var jag med. Jag och ---- började må skit illa efteråt. USCH ): Och kim C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0