bilder:D

HEi :D
super glad. Jag övertalade Mamma att få komma hem för några dagar, även om jag tror att hon ville hem eftersom det började att regna. >:
Men nu kunde ja äntligen komma på datorn ^^
Undertiden jag var på lande så var Kim där med mig >:D
Och så var då mina kusiner en vecka hos oss :D
På lande då. Men lägger inte ut bilder därigrån eftersom jag inte vet om jag får. >:/
HAR KÖPT BASEBALL'S JACKAAANN!!!!!! 8DDD
så glad. Hade varit i 4 olika Gina Tricot'n och ända inte hittat den >:
Sedan ringde min kusin och sa att hon hittat den. Och köpte den till mig :DDD
AAS, glad (:
Fick inte bilden vänt >:
buhu!
Saknar mina vänner ): Men träffar min Bästevän SNAART Såååå glad för det. ^^
pös <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0