Bree Tanner :D

JAG E SÅÅÅÅ GLAD :D
mamma har köpt en present till mig;D
Gissa vad?
Nej, inte en tandbortse!
Nej, inte en godispåse
Jo, boken ;  Bree tanners andra liv
JAAAA! :D




Det är då en av twilight böckerna men i denna bok är det inte Bella som är huvud personen. Utan Bree Tanner :D
Som är en av vampyrerna som anfaller bella och Cullens i Eclipse! :D
Baksidan av boken ;
Jag stängde av hjärnan. Det var dags att börja jaga. Jag drog ett djupt andetag,sög in doften av blodet inuti människan nedanför. De var inte den enda människan i området, med de var närmast. Vem man skulle jaga var den sortens beslut man måste fatta innan man lände lukten av sitt villebråd. Nu var det för sent att välja.

Bree tanner kan knappt minnas ett liv utan otäckt känsliga sinnen, över-mänskliga reflexer och oövervinnerlig styrka. Ett liv utan en obönhörlig törst efter blod . . . ett liv innan hon blev vampyr. Allt bree känner till är livet med de andra nyfödda. En hård osäker tillvaro  där varje ögonblick kan vara ditt sista. Men så möter hon diego, en annan nyfödd som är lika nyfiken som Bree på deras mystiska skapare. Vem är hon och varför har hon egentligen skapat dem?
I en ny spännande bok fylld av fara, mysterium och romantik berättar Stephanie meyer den ödesdigra berättelse om den nyfödda armén, från det att de förbereder sig att anfalla Bella s
Swan och Familjen Cullen ända till det förödande slutet.
Ja det står på baksidan :P
För er som inte har läst den! ^^
Så har ser pärmen av  " Bree Tanner andra liv " ut i Korea ?!
Den andra är snyggare enligt mej! :D
bree
Hahhahahaha 8D
Roligt x)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Japp, håller heeeelt med dejj :D



hej. btw.:P

sku du villa lite hjälpa mig med min blogg ?

Att om du typ bara sku sätta dendär bilden som man har där framme.. du vet..

2010-08-01 @ 18:08:52
URL: http://mandwiz.blogg.se/
Postat av: Lynn

nice!! =)

2010-08-01 @ 18:23:26
URL: http://lynnericaemilia.blogg.se/
Postat av: Lynn

okej jag ska nog köpa nån av alla :)

2010-08-01 @ 18:29:04
URL: http://lynnericaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0