blandat :D

Heej:D<3
Nu är jag hemma, huh. Har varit myckt borta. Lyssnar på
Jag älskar den. Den e skit bra. :)
Men har då varit hos min vän Amanda på midsommaren, vi hadde jätte roligt bilder ;
Känner mig skit barnslig på denna bild x)
Amanda gillar visst inte kameran? :O , Förlåt fick inte bilden vänt >:
Men jag orkar inte leta mer bilder därifrån x)
Idag när jag kom hem och skulle skriva i bloggen så.. Plötslit skriker min lilla syrra " Vi har en igelkott " Jag trodde hon mena nån bild så brydde mig inte. Men hon skrev igen " Vi har en igelkott på gården " Jag gick ut på gården ( Kameran med ofc ) Och där fanns en igelkott. :D Så hon hadde nog helt rätt xD
Så söt <3
Jag hittade en bra bilder av mig från lande. Så här kommer de.
hoppas ni oxå har haft en bra midsommar. <3
Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

OHJA! :D'

2010-06-27 @ 13:15:59
URL: http://mandwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0