Igår :) <3

Heissan :D
Kom hem så sent igår att jag inte kunde blogga mera )):
I skolan hände det typ inget specielt, Har lite bilder att visa därifrån :)
Chride , Danu, Toba, Eicca med trumpet :D och Saga :P
Soffi och Kim dansar i koridoren :DDD
Jag, Kim, Eicca, Chride  och Danu ;P
Jag på fysiken :D
Min pins ( eller kim's xd )
På kvällen :
Var hos Soffi vi hade jätte rolit ^^ Först såg vi på film :) Och sedan åt vi efter det kom :
Simon,Bamse,Theo,Kim,Cape,Kim, och Ekka :) Tror det var alla ;P Haha ^^ tpy bara pojkar xD  Men vi hade jätte rolit :D Vi typ baa chilla, och THEO var jätte dum >:OO Han berättade spökhistorier ))):
Kim, Kim  och Theo :D
Soffi, Kim , KIm och Theo och Bamses arm typ? ;P
Simon ( Längst fram (: ) Ekka ( SOm e bakom Simon) Soffi, Kim :)
Det Var några bilder från Soffi :D Vi hade ialf jätte roligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0