Lördag - Söndah C:

Hei c:
Andre var övernatten vi hade skit kul :D
men okei, skal berätta i ordning :D
Igår :
Var hos Soffi med Kim, Nico, Eicca och sen var hennes bror där en stund med sin kompis :D
Han lyckade söndra garagelåset xD För han skulle öppna det sexigt? CC: Hade skit kul åt det. ;P btw, kom dit senare Cedu, och Simon :D Och ja, vi typ baa chillla, och prata ? Sen gick vi till Makuuni :D OCh köpte godis? c; Eller inte jag men de andra ! ^^
Sen gick jag med Nico och Eicca, hem . OCH så kom Andrea :D Och eicca till mig !
Vi prata hos mei, och sen gick ti till eicca :D Vi typ ba dansa hela tiden? Haha :D till Bumpy
Ride! Den äger Eiccas Reve :D
EiccA? sexigt c8
Jag och andreA :D
ORKAR INTE VÄNDA BILDEN FÖR FAANHH :O O
väldens sämsta kvalite
1. Min telefon ha int bra kamera
2. mörkt ):

Sen vakade jag och Andrea en stund :D Vi såg på 17 again :D Den är helt okei ^_^
Men ja, så åt vi massor KÖTT,GODIS,CHOKLAD,och sånt cc: HEHEH
Idag :
Så fixade vi typ oss på morgonen ;D inge spec ;3 Efter det kom Eicca och Nico till mei. Och vi typ käkade godis hela tiden? Inge spec, lyssnade oxå på musik sjukt högt. :D
aiiijuu, vi lagade och PIZZA :D Mums ^^ Blev verkligen en mysig lunch c:
Eicca e snyggers xD
Andrea, Eicca och Nico :D
Och sen gick vi typ ut?
Och baa chilla, :D
Idioter? ;P
Nico och Random Eicca :D
Andrea kikar på :D
Andrea :D
Och Eicca, Nico och min skugga :D
Senare gick jag Till Eicca med Nico ooch Eicca såklart ;P
Jag satt typ och tittade på när de spelade bädis? :D
Äpplet Ragnar c:
Eicca och Nico :D
Eicca, har blivit osynlig ;P
Nu får det räcka med bilder ;P
Alla e ganska skit, men får hoppas jag får en kamera till min Födis som är om 16 dagar :DDD
JIPPY ^^:DDD
MEn nu skall jag eta. <3
Puss :D

Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack:)

2010-10-17 @ 19:11:32
URL: http://danielas.se
Postat av: Ylva

Hej hur är läget? :)

2010-10-18 @ 18:10:22
URL: http://yylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0