Måndag >:D

Heissan c:
Kom just hem ;P
Skolan slutade typ 14.30 och efter det gick jag till Unkkan, där jag åt nått och efter det var jag typ hela tiden utanför butiken och Theo försökte övertala mei att låna pengar.. :c Sen när jag lånade pengar slösade han bort dom med att spela -.-' Men ja (: Han fick sin choklad han sku ha ^_^ Så det är vel bra ;P Efter det v'ntade jag på dösän i typ tuusen år och sen när bussen kom så missade vi den ): Fast det var THEO'S fel, eller egentligen mitt x) Men ja. ^^
Och efter ddet så hammnade vi gå till Soffi, EN HEL KILOMETER för f'an xD
Nåja. ;P BRA MOTION :D om det stavas så xd
Och hos Soffi var Kim, Ekka, Soffi, Simon , bamse , Theo och Sebbe ? ;P Det var vel alla ;) Och först sommnade jag i Theos famn typ xD Haha. Men blev väckt när Simon kom xD Sen sommnade jag typ igen i simon's famn, men bara nästan (: Vi skulle se på film men det fungerade inte )): SUCK! >: Och ja. Och så blev klockkan mitt i allt sju och så måste jag traska hem C: Suck ):
Nais, vi har nån årsbok i skolan och när Theo frågade vem vi skall rösta till " årets lissu " Så typ skriver alla och pekar på mig >:D HAHA. läppää ^^
Sen när jag blev glad så sa dom att det inte var nått att vara glad för ):
oho. xD
Men ja. Nu skall jag äta. <3
Puss och Kram ^^
Har inga bilder )): BU >:
Gammal bild ;P
Ser du att kragen har blivit vit? ;P
det är min smink XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0