Tisdag ;D

Heiisan :D
Skolan var inget specielt, ganska tråkit.. ?
Lite bilder ialf ;
Min nya nyckelring, converse :DDD
Robbe, xD ^^
Kim skriver på mitt knä :D
Mitt knä ;P
Robbes hand ser likadann ut xD

Sedan ringde mattan och undrade om jag kommer på bio :D
Men hon menade nog inte riktigt det. xd Men vi kom endå :DD
fast först så sa vi att vi missade bussen och nästa sku taaa evigheter tills den kommer, men egentligen var vi redan utanför hennes dörr, sen när vi la på ringde vi på och BU:DD
Jag och KIm ;P
CP barnn ^^
Kim och Mattan före bion :DDD
Mattan , jag och KIm :D
Jag KLÄMS ;OOO
Tittade på denna filmen ;D
Den var helt okei ^^
Och på kvällen missade vi bussen ):
Så jag kom hem först tio tiden? xD Haha ^^
Lite dålit. ;P Men robbe uppehöll oss C: och sen alla menniskor som vi typ sjöng till ?
Vi va liiiteee högaaaah :DDD
Nu skall jag till skolan, >:C
Har nååå, mysko innebandy juttu ):<
Hehe ^^
Heidåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0