Torsdag idag c:

Heissan (:
Börjar med bilderna ^_^
Jag c: ^_^
Saga's hår c:
Kim's Penal ;)
Mitt armband, och sko c:
Lisa täncker? .. ;P PÅ älskade ? :D
Joni, toba? ;P
Occi, så " glad " ;D
Jag kan spela trummor, vad tala du om ? Två medhjälpare bara.. ;P Som tittar på när jag spelar underbart xD Nå, int rikit sant men ialf ;P DU BARA MÅSTE KOLLA VIDEON :D
UNDERBAR, EICCA E KUNNON LÄRARE ;P
Haha ^^
Soffi, Kim , Cedu och Valter? ;P
Laaatu. ;D
Jag, Soffi och Kim <3 :D
Men ja, bilder från skola och Unkkan (:
Efter det var jag och Kim hos Soffi :D OCH typ va på fb? :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: sagus

videon e noo ganska överlägsen XD

2010-10-28 @ 21:27:04
Postat av: sofia

ouh damn.. bringing sexy back! ;) mitt face.. hahaha! :P VIT ELLER VAD?? o.o



Värsta Halloween!! o.o

2010-10-30 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0