Weird , Kan inte , Soffi/Kim

Errhmm, lite weird inlägg igår kväll men ialf..

Jag kan inte svara på kommentarer för jag kan inte se andras bloggar nu ): Lessen, ni får vänta.. :<

Igår. :)
Hade jag skit kul :)
Först var ajg då i min syrras skola på dagsverk! Förtjänade 300 kr :D
Ritade en underbar bild :) MUMiNPAPPAAANH :D
Hehe ^^
Men sen kom jag hem, och åt choklad. :>
inte shoklad som Markus och Soffi tror att det skrivs. c:
Men efter det var jag med SOffi, och Kim ^_^
Vi var på Mcdonalds och fetta oss :)
Det var helt okei, har inte varit där på länge så ^^
Köpte en barnmeal, och en milkchake och glass med kinuski:D
Hihi ;P
Med soffi, men den var så misslyckad att jag inte sätter den större. c:
Soffi ser lite ut, och jag som e JETTEEH:D
heehehe.
Dålig kvalitet, jag vet.
Men ser ni, det ser ut som ränder i mitt hår? :O Haha :)
Underbar. .. not.
Nästa, hade så ont i benena så slapp inte helt :D
Haha ^^
Puss kram <3
Skall gå och vika kläder.. -.-'

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hoppas du får en fin lördag! Vad gör du? jäklar vad vig du är :o

2010-10-02 @ 13:11:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0