Gomorgon ^^

Heiissan (: ^^
Har nyss vaknat klockan är 9.08.59 :}
19.9 2010 ^^
Sov i sovsäcken i natt igen, för det var såå mysig. <3 ^^
Hahha. Jag har ingen aning vad jag skall göra med ialf : Ducha , Hjälpa mamma , Ha en liten fest fför min syrra och jaa. :/
Kommer ha sjukt tråkit. Men ialf. Vet inte vad jag skall skriva. :)
Lyssnar på :
Enrique Iglesias - I Like It :)
Har typ lyssnar på den om om igenn ^^
HAHA. Men vet int vad jag annors skall lyssna, ha redan lyssnat massor på " Love the way you lie " ^^ Men den e oxå sjukt bra 8D
Lite till bilder från i förgår/går
Jag när jag vaknade, täncker ei visa bilden som större :}
Soffis vägg är sååå häriih. <3
Soffi & Kim på datorn igår ;P
Nu får det räcka :D <3
TACK och HEi ! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0