Fredag till Lördag :)

Heissan :D
Nu är jag hemma, klockan är nu typ Fyra? :) Suck.. Skall KANSKE till lande idag, skulle inte ALLS orka. Men skall berätta om igår kvälll-idag :>
Soffi och Kim tog ju navelring, är helt fittit avonsjuk c: DE E SÅ SNYGGGERS :D Haha ^_^ Men ialf. Hos Soffi var Simon, Kim , Theo, Bamse och Soffi såklartcc: Vi såg på Tre filmer.. Förstår verkligen inte hur vi orkade.. Men domm var helt okei. Vi såg vel på " Ensam hemma " Transport 3 " tror jag den hette och någå annat.. :} Hehe. ^_^ Har typ bara chillat en massa (: HAHA ^_^ Har inga bilder. .. Eller jo, två som jag tog på morgonen ;P Jag lyckades sommna i Soffi trappa idag, vet inte riktigt hur, men jag föll typ, och sen orkade jag inte stiga upp xD Sen sen ja, ;P Har inte sovit så myckt, så kommer sommna ganska tidigt idag. ;) ^_^ Men men , Vill btw träffa Mattan och Rebecca, har sån lust c: Har mycket att tala om! ^^ HAHA. Men mattan har jag talat i telefon men endå det räcknas inte :P Leker vi ialf. Träffar kanske mattan på måndagen får se! Skall försöka vara lite mer hemma denna vecka för måste försöka få upp skolvitsorden, har varit så mycket med Vänner/pojkvän och sånt c: Haha, men ialf. :)
Soffi sommnade mer här på morgonen, ;P
Simon, Bamse tittar på datorn, Fb? ;P
Skriver snart mera :)
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh.. hätligt foto på mig c: thihi..



Nom nom, kolla min ass! :P "wide-screen".. ne.. de du! ;)

grr... du måste få foto på min napa, den vitun blå där runt.. :P :s



Det ser super sexigt ut.. höhö c: <:



nåja.. pöss <3

2010-10-23 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0