Torsdaag ^_^

Lite mer berättat om igår ;P
Först så har jag varit övernatten med Kim :D
Vi såg på kvällen på Alice i UNderlandet. fast jag redan engång sätt den, men det var bra c: ^^
Vi vaknade typ halv nio av att soffi ville väcka oss x)
Så gick vi till mig och tog pengar, och lämmnade  mmina övernattnings saker! C:
Så for vi till unkkan med , Andrea, Kim , Eicca, Nico, Robbe ;;P Sen var där några sexor typ?
Vi hade jätte roligt :D Jag och kim drack MASSA energi drickor :;P För jag köpte en egen och robbe en till meii och Kim ! Vi skratta ganska så myckt ^^ Sen så föll jag två gånger från stolen C: Så klumpigt av mig XD Men ja. :D
OCh efter det var ajg med min 16:åriga kusin :D VI köpte godis, för vi trodde det var lördag.. UBBS :P
OCh så köpte jag choklad! Sen pratade vi typ bara :D Vi gjorde oxå vofflor :D MUUMMMS ^^
Och ja, men hon hammnade åka ganska så tidigt ):
På kvällen såg jag å en film :P Den var helt okei C;
Ja men ja^^
Tumblr_lab00g80kb1qcxq3po1_400_large

Kommentarer
Postat av: netty

sv' allt är toppen med mig. ska du hitta på i helgen? :)

2010-10-15 @ 09:06:10
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Linn

Gillar bilden :)

2010-10-15 @ 16:18:05
URL: http://lisjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0