Fredagen. :<

HUi.
Haha (:
Jag lånade Bamses skor igår. ( SÅÅÅ STORA )
eftersom jag hela tiden gick ut och in och årkade inte sätta på mina converse! :o
Och när jag steg ut ur bilden när jag kommit hem så märkte jag att jag hade tagit med dom hem xD
Så nu har jag hans skor, och mina är kvar hos dem x)
Jag e ganska dum i huvu. cx
(: <3
I soffis/Bamses garge :)
Mitt namn 'r uppklistrat XD
Och kim och Theos. Yippy :)
Men mera av igår. Vi såg på film, eller inte jag med de andra. Det var för Leskig för mig. cx
Så jag satt på skateborden typ hela tiden och gräät.. :oo
Hhaaha (:
Men efter det pratade vi mest. Kom hem typ vi elva tiden kanske?
Så kunde inte blogga igår... }:
Men vi hade ialf rolit. (:
Med det blev bara fyra flickor och EN pojke sedan. För många som sku komma kunde/fick inte ):
Hehe ^^
VI åt masssooooorr godis oxå. Tihi.:)
Och nu kommer jag säkert snart att föra skorna till bakks. Hehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0